Vragen zijn er om gesteld te worden nietwaar?

Daarom hebben wij de meestgestelde vragen aan onze klantenservice op een rijtje gezet. Wel zo makkelijk. Mis je alsnog iets? Neem vooral contact met ons op!

Bestellen en Betalen

  • Wanneer ontvang ik mijn aankoop

    Als producten op voorraad zijn en je hebt je aankoop gedaan voor 16.00 uur op werkdagen worden dezelfde dag nog verstuurd. In de regel versturen wij met PostNL. In sommige gevallen kan dit ook een andere verzender zijn.

    Wanneer je aankoop niet bij ons op voorraad is maar wel bij onze leverancier dan komt er 1 dag bij en leveren we binnen 2 dagen 

    We doen altijd ons best om voldoende voorraad te hebben van al onze producten. Mocht het toch een keer gebeuren dat de levertijd wat langer gaat duren dan laten we je dat persoonlijk weten en bespreken we met je wat je wil doen. Wachten, een alternatief of toch liever je geld terug.

    Je krijgt van ons altijd een track&trace bewijs in de mail als de zending onderweg is.

  • Mag ik mijn aankoop ook terugsturen? (herroepen)

    In een winkel kun je voor je iets koopt het product even fysiek bekijken en vasthouden. Dat kan in een webwinkel niet en daarom krijg je van ons 14 dagen om het product thuis te bekijken. Als je binnen die 14 dagen toch besluit dat je het product niet wil houden dan kun je je beroepen op het herroepingsrecht en mag je het terug sturen. Let wel op! Hier zijn wel spelregels aan verbonden

    Wil je hier meer over weten kun je hier lezen wat je moet doen om je aankoop te herroepen.

  • Wat zijn de verzendkosten?

    Binnen Nederland rekenen wij voor aankopen tot €100 een bijdrage van €2,95. Op dit moment is dit echter gratis.

    Binnen Nederland vanaf €100,- rekenen wij helemaal geen verzendkosten.

    Wil je dat we in de avond je bestelling afleveren? Dat kan en kost €0,29.

    Voor verzendingen naar België rekenen we standaard €9 voor pakketjes.

  • Met welke betaalmethoden kan ik betalen?

    Wij bieden de volgende betaalmethoden
    Ideal
    PayPal
    Klarna Achteraf Betalen
    Bancontact
    CBC / KBC
    Belfius
  • Hoe kan ik bestellen?

    Op de website vind je verschillende producten in verschillende categorieën. Daarnaast zijn er producten die getoond worden bij onze blogs

    Heb je het product gevonden wat past in jou comfortabele woning dan voeg je dit artikel toe aan je winkelwagen. In je winkelwagen is het overzicht van te bestellen artikelen. Ook kan je hier een eventueel ontvangen kortingscode invoeren.

    In de vervolgstap geef je je gegevens in waar wij het artikel heen mogen sturen en op welke manier. In deze stap geven wij ook de verzendkosten op die gelden voor jou bestelling.

    In de laatste stap kan je jou bestelling bevestigen en je betaalmethode selecteren. Kies veilig en snel voor Ideal, of betaal achteraf met bijvoorbeeld Klarna. Mobiel snel betalen? PayPal is ook beschikbaar.

Algemeen

  • Wanneer zijn jullie open en hoe kan ik jullie bereiken?

    Hellosmart is open en bereikbaar op werkdagen van 9 tot 18 uur. De webshop zelf is natuurlijk 24 uur per dag bereikbaar.

    Je kunt ons bellen en Whatsappen op 0592 794 125

    We zijn ook per mail bereikbaar op [email protected]

Copyright © 2024 Hellosmart Alle rechten voorbehouden. Alle prijzen in onze winkel zijn inclusief BTW.